Obserwatorzy

poniedziałek, 29 września 2014

Czas działać!

Hmm... Od czego zacząć?
Może od początku.
Już za dzieciaka miałam zamiłowanie do bloga. Tylko bardziej tego "pamiętnikowego" w którym to pisze się najróżniejsze głupoty :D

Teraz sama buszując po internecie w ramach poszukiwań przeróżnych kosmetyków, działania, rozwiązywania problemów i pomocy innych osób, które już "przechodziły" przez jakiś kosmetyk itp. jestem bardzo wdzięczna za dzielenie się tymi opiniami i obiektywnymi komentarzami.

Jestem pod wrażeniem niektórych blogowiczek, które uporczywie działają w kierunku urody i mają wolę działania i dokumentowania!

W ramach odwzajemnienia i pomocy innym także postaram się dbać o dostarczanie takich opinii bądź recenzji na przeróżne tematy.

Mam nadzieję, że przyda się to komuś, tak jak mi przydają się opinię innych dziewczyn! ;)

A Was proszę o wspieranie, pytanie, nakierowywanie! Bardzo miło mi będzie, jeżeli każda z dziewczyn to czytających doda coś od siebie, bądź wykaże mi jakiś problem, nad którym indywidualnie będę się mogła zastanowić i odpowiedzieć.
W końcu na wszystko trzeba zapracować :)

A kiedy już teraz kończę swój powitalny wywód, gdyż naszła mnie wena prawdopodobnie dlatego, że powinnam się uczyć niemieckiego, a zamiast tego zakładam bloga (;P), chciałabym podziękować wszystkim dotychczasowym wytrwałym dziewczynom! Bez was moja wiedza o kosmetykach prawdopodobnie skończyłaby się  na wyrażeniu "zakupy w rossmanie" :D

Już wkrótce zaczynamy! :)



1 komentarz:

* Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoimi przemyśleniami bądź opinią :)
* Każdy Wasz komentarz to dla mnie większa motywacja! :)