Obserwatorzy

piątek, 8 maja 2015

Perfekcyjna skóra ... jak?

Jakies dwa dni temu dostałam świetną, różową kopertę.
Zupełnie wyleciało mi z głowy, że zamawiałam próbkę kremu z Loreal i w sumie nie przyszłoby mi do głowy, ze dostarczą ją w tak wybitnie różowej kopercie :D


Po otwarciu ukazała się śliczna pocztówka +L'Oréal 
Okiem grafika muszę stwierdzić, że robi świetne wrażenie wizualne :)
Podoba mi się tworzenie marki kremu również poprzez utrzymanie barw różu i bieli.




I tutaj uwierzcie mi, była próbka kremu skin perfection. Jednak niedługo mogłam się nią nacieszyć, gdyż tak jak mi, sposobała się również mojej mamie :D



Na odwrocie znajdziemy 30% rabat na Skin Perfection w drogeriach Super - Pharm.
Cena Skin Perfection tam wynosi 35 zł co daje nam jakies 25 zł po rabacie :)
Dla porównania w Rossmannie bez rabatu wynosi 30 zł. 
Cóż :) widać, że bez promocji lepiej biec do Rossmana, jednak z rabatem  zawsze 5 zł. mamy w kieszeni! :)



Zamawiałyście te próbki? A moze używałyście kremu? Jak się spisywał? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoimi przemyśleniami bądź opinią :)
* Każdy Wasz komentarz to dla mnie większa motywacja! :)