Obserwatorzy

środa, 3 czerwca 2015

ROZDANIE ZE SŁODKĄ NIESPODZIANKĄ ! Kto się dostał do projektu? :)

PLANUJECIE ZAKUPY W ZALANDO LUB SZUKACIE CZEGOŚ CIEKAWEGO W SKLEPACH INTERNETOWYCH? :)

Ostatnio zgłosiłam się do Projektu Zalando w którym wystarczyło uzupełnić ankietę i napisać kilka słów dlaczego chcemy wziąć w nim udział.
I udało się! :)
Lubicie przesyłki niespodzianki? Te które otwieracie z uśmiechem na ustach i myślicie co może być w środku?
Mam takie dla Was ! :)





Robimy małe rozdanie !
Rozdam aż 10 zestawów z niespodzianką !
Zobacz więcej co się za tym kryje :) 


Na czym polegała akcja PROJEKT ZALANDO?

  • Zostaje wybrane 5 000 dziewczyn, które wezmą udział w projekcie
  •  Dostajemy nasze "startery" w których znajdziemy kupon na 100 zł oraz rabaty 20% (25 sztuk) dla przyjaciół i 15% (75 sztuk)  dla znajomych ( kupon na PIERWSZE zakupy)

Nie jest to takie hop siup :D
Jestem również zobowiązania do systematycznego wprowadzania raportów.
Już na początku po otwarciu starteru nakazane mam wysłanie zdjęcia i swojego wrażenia :)
Potem zostaną mi ankiety i podzielenie się kuponami.

I oczywiście ZAKUPY :D Świetnie się składa, może dzięki temu kupię sobie ciekawą sukienkę na wesele albo jakiś dodatek- akurat czatuję na jakiś świetny oryginał  :D

Dziewczyny, która zechciałaby dostać taki kupon? :)


ROZDANIE !
Mam  do rozdania 10 zestawów rabatowych
(1 - 20%
+ 3 -15%)*

z przemiłą niespodzianką :) !

(15% zniżki są dla "znajomych znajomych". czyli możecie śmiało dalej je przekazać/
Oczywiście każda osoba, która się zgłosi będzie zobowiązana do tego, żeby po zakupach swoich, bądź swojej znajomej zdać mi krótką relację/opinię na temat zakupów internetowych i na WWW.ZALANDO.PL - więcej informacji podam po ustaleniu kto dostanie zestawy. To nic wielkiego w sumie:) )

Te, które są chętne zostawiajcie informacje w komentarzach :)  Miło mi będzie jeśli pokażecie innym o akcji, tak by więcej osób się zgłosiło. A propos.... lubicie otwierać koperty z niespodzianką w środku? :D Bo ja uwielbiam... dlatego: 




Osoby, które wstawią banner na swoją stronę, lub w poście  znajdą w swojej kopercie słodką niespodziankę !
( w grę wchodzi również udostępnienie postu na Facebooku :) )

Oczywiście w komentarzu od razu mnie o tym poinformujcie ! :)


  • Jestem chętna 
  • Wstawiony banner: Tak/Nie (ew. link)
  • Opcjonalnie - adres Twojego bloga ( chętnie poczytam Wasze blogi i zaobserwuje)



Zgłoszenia zbieram do niedzieli tj. 7.06.2015 do godziny 22,00
Tak, aby przesyłki zostały nadane w poniedziałek lub wtorek :)



                                                                                                                                                                   
A tutaj macie świetną informację o tym jakie korzyści niesie nam Zalando !




* Zastrzegam sobie możliwość zmiany ilości przesyłanych kuponów rabatowych w razie jasno uzasadnionej sytuacji.


4 komentarze:

  1. Jestem chętna ;)
    Baner : NIE
    modaurodamela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem baaaaaardzo chętna.
    Baner :nie
    alicja4094@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa inicjatywa. Sama nie wezmę udziału, ale kibicuję innym :)

    Przy okazji dołaczam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem zainteresowana i poproszę o kupony ;)
    Baner : nie
    w.solarska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

* Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoimi przemyśleniami bądź opinią :)
* Każdy Wasz komentarz to dla mnie większa motywacja! :)