Obserwatorzy

wtorek, 2 czerwca 2015

Lakiery termiczne i holograficzne, ulubieńce... Widziałyście te cuda?? :)

Już wcześniej pisałam o zamówieniu z Allepaznokcie. Post znajdziecie tutaj >> KLIK <<

Pokaże Wam efekty mojego zamówienia, jak się okazało całkiem ciekawego.
Wprowadził trochę ciekawości :)




Sama nie używam Piasków i brokatowych lakierów. Nie pasują mi i źle je ścierać. Wolę zdecydowanie je oglądać na kimś :)
Dlatego w mojej kolekcji królują głównie typowe odcienie lakierów o prostej tonacji.


Zacznijmy od lakierów termicznych
ZIMNO



Widzicie tutaj dwa kolory.
Granatowo - błękitny i czarno - różowy.

Widzicie ten granat i czerń? :D
Raczej ciemno-błękitny i szaro- brązowy. 
Mimo tego lakiery ładnie się prezentują.

CIEPŁO
(Jak zawsze skórki pomalowane, ale ciiiicho)

Błękitny wygląda tak jak wyglądał :)
Za to "czarny" zmienił się w fiolet. Końcówka paznokcia pozostawała w innym odcieniu.
Ten efekt bardzo mi się podoba, mimo niezgodności z opisem na stronie :)

CIEPŁO/ZIMNO
Gdy zobaczyłam zmianę koloru gdy złapałam gorącym kubkiem od razu zrobiłam zdjęcie. Na nim dobrze widać jak błękit potrafi zmienić swoje tony :)



Krycie:
Ciemny kolor potrzebował tylko dwóch
Natomiast błękitny potrzebował aż 3 warstwy, a i dobrze by było dopiero za 4, ale musiałabym czekać wieczność aż wyschnie :)

Chociaż długość wysychania 3 warstw nie była tragiczna.

Trwałość:
Zaskoczyła mnie :)
Trzymał się 3-4 dni co dla mnie to już jest dużo :D
5 ml - 5,50zł
(dostępne również 10ml -8 zł)


Lakier holograficzny fioletowy, opalizujący.

Wygląda tak :


Opalizuje prawie jak metalowy. 
Tutaj wygląda dosyć jasno
Ostatnio pomalowałam nim jeden paznokieć i wyglądał wtedy na ciemniejszy fiolet. Może kwestia światła :)

Krycie:
Typowe, dwie warstwy

Wysycha:
 W sumie tyle ile normalny lakier. Nie jest szybkoschnący

Trwałość:
 3-4 dni. 

Cena:
3,45zł 


Bardzo mi podpasował ten kolor ! :) Pięknie wygląda w słońcu.

Lakier opalizujący różowy na złoto



Nie wiem jak to możliwe, że nazwali go różowym.
Dla mnie to czerwień  opalizująca na złoto :)

Krycie:
Typowa, dwie warstwy

Wysycha:
Standardowo, jak wyżej :)

Trwałość:
Taka sama jak reszty, 3-4 dni.

Cena: 
2 zł ( aż 15ml! )

Ten lakier najbardziej podbił moje serce. Bardzo mi się spodobał! Na prawdę do mnie pasuje :)
Już go uwielbiam :)


Oprócz tego możecie zobaczyć wyżej nitkę holograficzną do zdobień
Cena: 2,50 zł

Świetna, samoprzylepna, pięknie wygląda i jest  naprawdę cieniutka. Przyjemnie się nią robi wzorki :) Po kilku dniach zdzierała mi się warstwa górna ( przezroczysta) a kolor zostawał mi na paznokciu. Myślę, że działa ona również na zasadzie folii transparentnej.
Każda dziewczyna powinna koniecznie mieć taką nitkę u siebie, jeżeli robi paznokcie " na większą skalę " ! Są świetne i nawet u siebie można nią wyczarować cuda, a cena nie jest bardzo wysoka.


A tutaj możecie podejrzeć moją całą kolekcję, którą czas trochę uporządkować bo widzę, że np. Astor i Rimmel kompletnie się zsechł :<


A to moi wybrani ulubieńce! :)


A jak wygląda Wasza kolekcja lakierów?
Miałyście coś z Allepaznokci?
Macie swoje ulubieńce? :)




13 komentarzy:

  1. Lakiery termiczne uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra zamówiła malinowy. Pewnie dużo ładniej wygląda niż ten bury co ja sobie wzięłam. Jednak mimo tego ja również bardzo je polubiłam. W dodatku bardzo pasuje mi pędzelek bo jest mały i poręczny :)

      Usuń
  2. Ogromna kolekcja,kolorki na pazurkach piękne, nie miałam tego typu lakieru :-o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w kolekcji trochę jest a i tak maluje głównie paroma kolorami :D
      Te lakiery to coś oryginalnego dosyć :D Można zabłysnąć w towarzystwie, które się nie obraca w blogosferze:D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? Coś innego niż to, co widzimy ciągle na kolorowych półkach :D
      Faza na sand - każdy ma piasek. Faza na crackery - każdy ma pękające :D
      A te nadal oryginalne i ciekawią :)

      Usuń
  4. u mnie niestety lakier termiczny się nie sprawdził :< ale holograficzny jak najbardziej! :)
    sporą masz tą kolekcję powiem ci!:D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :* Daj znać u mnie!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. masz ogromną kolekcję lakierów :)
    bardzo ciekawią mnie termiczne lakiery, ale u mnie ich nie widziałam :(
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie też nie, dlatego zamawiałam je z AllePaznokcie.pl :)

      Usuń
  6. Ten opal różowo-złoty baaardzo mi się podoba!
    Imponująca kolekcja lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo urzekł. Szkoda, że zdjęcia nie oddadzą jaki jest w rzeczywistości uroczy :<

      Usuń
  7. tak sobie te kolorki wyszły, może to faktycznie zdjęcia. U mnie się super sprawdzają te termiczne od em nail. Już któryś z kolei u nich zamawiałam i kolorki mega cudne, takie bardzo wiosenne a nawet letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w zależności też co kto lubi :) Ale termiczne jednak mi nie podeszły :)

      Usuń

* Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoimi przemyśleniami bądź opinią :)
* Każdy Wasz komentarz to dla mnie większa motywacja! :)