Obserwatorzy

sobota, 27 czerwca 2015

Wygrana od Garniera. Co ciekawego tym razem?

Ostatnio aktywnie udzielam się w różnego rodzaju konkursach. Mniej w rozdaniach blogowych i nie umiem usiąść do forów internetowych. Gdy czegoś szukam - owszem. Ale tak o? Jakoś to nie dla mnie...
Co jakiś czas szczęście się do mnie uśmiechnie i zostanę gdzieś tam wylosowana...
Takim sposobem udało mi się również zdobyć nagrodę od Garniera w konkursie na +Wizaz.pl  - tam zaglądam notorycznie.

Zupełnie zapomniałam, że brałam udział w tym konkursie. Dopiero w mailu zostałam poinformowana o.... opóźnieniu wysyłki za co bardzo mnie przepraszają. Chwila? Jaka wysyłka?
Czytam dalej  - okazuje się, że nagroda za konkurs.
Hmmm zajrzę na Wizaż. Na pewno są wyniki. Z bólem serca szperałam po stronie i nie znalazłam regulaminu i spisu osób, które wygrały, a jedynie informację, że 30 osób było nagrodzonych.
W tym ja :D
Wiedziałam co dostanę, jednak w mailu dostałam informację o dodatkowym prezencie w ramach rekompensaty za wydłużony czas czekania - no tutaj byłam ciekawa co to może być.






Głównymi produktami wygranej były:

1. Krem BB Czysta Skóra





Jeszcze nie miałam okazji go używać. Kiedyś miała go, ale był wtedy w ciut innym opakowaniu.
Nie jestem dobrze do niego nastawiona bo tamten okropnie świecił się na mojej twarzy zaraz po nałożeniu, a o trwałości dłużej niż 2 godziny nie było mowy. Nic nie robił....

Ten od razu widać, że ma większe krycie. W takim razie może zmienili również skład kremu? :)




Według mnie jakiś ciemny :D
Na skóry jasnej bardzo jasnej zdecydowanie... Przy mojej karnacji jest dobry.
Przy małej ilości produktu i dobrym nałożeniu pewnie wtopiłby się w skórę i nie odznaczał nawet przy jasnej karnacji. Ale w takim razie co by dawał? :P
(koszt około 20 zł z groszami :) ) 

2. Płyn Micelarny


Chyba większość z dziewczyn zna ten produkt. Ma dużą pojemność, wysoką wydajność i można nabyć go czasami za niewielkie pieniądze w porównaniu z innymi płynami ( bez promocji jakieś 17 zł, w promocjach nawet 10 zł).
Ma delikatne działanie, trzeba trochę więcej czasu, żeby dokładnie pozbyć się z nim makijażu - oczywiście w zależności ile tapety nałożymy na siebie :D.
Jeżeli tuszu jest więcej no to jednak trzeba więcej wysiłku.
Ogólnie go lubię. Jest porównywalny jak dla mnie z płynem Micelarnym od Loreal. Z tym wyjątkiem, że Loreal daje większy efekt rozświetlenia skóry. 

Mimo wszystko zawsze wracam do Garniera i bardzo się ucieszyłam, że w skład wygranej wchodził ten płyn bo akurat mój jest na wykończeniu :)


3. Zestaw - Szampon + Odżywka Garnier Fructis. Gęste i zachwycające.




Co o nim dużo mówić?
Jak wszystkie szampony i odżywki linii Fructis pięknie pachną! No ja po prostu uwielbiam!
Jednak czasami powodują łupież... To znaczy kiedyś tak było. 
Teraz już się to nie dzieje, dlatego chętnie sięgam po ten szampony. 
Mimo że są one dla moich włosów dosyć ciężkie i szybciej się od nich przetłuszczają to wygładzają włosy. 
No lubię Fructis i już :D
( około 20 zł za zestaw)


Dodatek od Garnier w ramach rekompensaty za opóźnienie wysyłki:

4. Odświeżający żel oczyszczający








Żel ma bardzo leciutką konsystencję. Lekkie chłodzenie... bardzo przyjemnie się z niego korzysta.
Ale najcudowniejszy jest zapach!
Czy to winogron to ja tam nie wiem :D Ale aż milo wmasowywać go na twarz.
A to własnie należy zrobić - aż do utworzenia piany. 
Milusi produkt :D
(kosztuje około 15zł)

Chociaż nie lubię stosować takich na moją skórę bo nie dość, że się świecę to te mnie jeszcze wysuszały i było coraz to gorzej. Teraz unikam tego typu środków. Ale może coś się zmieniło?
Trzeba będzie wypróbowywać !


A już na dniach pojawi się ocena świetnego tuszu od Loreal, który na pewno wiele z Was zna i także uważa za świetny. Abym tylko porobiła kilka zdjęć i miała kiedy wszystko skleić. A postaram się jak najszybciej!
Na bieżąco śledźcie moje wpisy !:)

30 komentarzy:

  1. świetna sprawa i gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, pozazdrościć :) Lubię ten płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś miłego w końcu być jedną z niewielu :D

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej, jak dla mnie fajne produkty :) najbardziej jednak jestem ciekawa tego żelu do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie się go używa, ale boje się na dłuższą metę z niego korzystać bo te moje uprzedzenia... :)

      Usuń
  4. Fajna ta paczuszka od Garniera :), gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej - mi też czasem szczęście sprzyja i z takich niespodzianek cieszę się jak głupia :-) super nagroda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :))) Bardzo fajne nagrody, mam nadzieję że i ja coś kiedyś może wygram :) Masz śliczne dłonie!

    www.mamawplaskimobuwiu.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować - w końcu się uda :D
      Dziękuje za takie komplementy ! :D

      Usuń
  7. Ten micel to zdecydowanie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć. Uwielbiam kosmetyki Garniera. :)
    Zapraszam do mnie u mnie nowy post :) obserwuje :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam wśród Garnierowskich produktów swoje ulubieńce :)
      Zazdrościłam innym i sama się doczekałam :D

      Usuń
  9. miło, że coś dorzucili :) to czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale boje się go systematycznie używać na twarz, żeby móc go opisać. Teraz stawiam na minimalizm przy leczeniu dermakologicznym ( które i tak już mi nic nie daje :P ), że jakoś wolę nie ryzykować i nie używać takich inwazyjnych żeli. Moje odczucie co do garniera to właśnie to, że mocno potrafią zepsuć skórę - niestety tak u mnie działały :<

      Usuń
  10. Ja wygrałam tylko raz w konkursie internetowym Projektantów na start,ale może jeszcze coś wygram haha :P lubię garniera, zwłaszcza pomarańczowa odżywkę i krem BB do skóry mieszanej i tłusej :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat za BB nie przepadam :)
      Aby grać to na pewno coś wygrasz! :)

      Usuń
  11. Gratulacje, taki zestaw zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Paczka całkiem spora! Mi w wizzazu też czasami szczęście dopisze ;-) Ale... tylko czasami.... :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoimi przemyśleniami bądź opinią :)
* Każdy Wasz komentarz to dla mnie większa motywacja! :)